På bussen

Nämnde inte det, men efter tävlingen när Johanna & Pernilla skulle hem så packade jag snabbt väskan och åkte med.
Så jag har sovit i Umeå inatt. Vi for ut på kvällen igår och åt på allstar, sedan idag så har jag och Pernilla bara slappat medans Johanna har jobbat. Vi for sedan nu ikväll till en bekant till Johannas kille och grillade där.
Nu har jag iallafall precis hoppat på bussen. Wifi, fett!
Är i stan vid 11 tiden så det blir lite sent när jag kommer hem.
Håller även på att bli sjuk så vi för se om det blir värre eller om jag blir frisk.
Har ju i princip varit inne hela dagen idag så jag hoppas att jag blir friskare.
Nä, nu ska jag se på filmen som visas här i bussen, så himla mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0