Skola

Sitter på skolan och har matte. Tyvärr så fattar jag inte så jätte mycket så jag håller på att plugga på dressyr programmet till i helgen.
Blir nog att jag startar en klass med Kozca ändå. Lika bra att bara vara med iallafall. Red programmet hemma igår och det gick hyfsat bra.
Har program träning på torsdag på srk så jag måste kunna hela programmet till dess. Det är ganska enkelt så det kommer nog gå bra. Dock så direkt jag kommer ut på banan så blir jag så nervös så jag rider alltid fel. Drygt.
Slutar två idag och det står två hästar placerade på schemat idag. Mojje & Kozca.
Martina (mojjes ägare) ville att jag skulle röra på honom nu i veckan. Fin gubben!


Kommentarer
Postat av: Johanna Viklund

Hör mina röster i huvudet när du rider! ;) haha
Håll emot på utsidan, vänd när kroppen är vid bokstaven osv :P

Svar: hahah !! ;)
ida hedlund

2013-05-14 @ 16:53:58
URL: http://johannavkl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0