torsdag

Vilket som betyder att det är träning för mig och Kozca på SRK.
 Tränings tävling idag igen fast bara vi juniorer.
Men jag kände det att Kozca gick ändå två klasser igår och jag vill inte dra upp henne igen och träna då hon ska tävlas på lördag.
Så då ville mamma att jag skulle ta Brunis dit eftersom vi måste ändå betala för träningarna även om jag inte är där.
Men nu när jag komme hem ifrån skolan så känner jag att jag orkar verkligen inte.
Var väldigt mycket igår, somnade sent och så en hel skoldag.
Orkar inte. Låter jävligt dåligt utav mig, jag vet. förlåt.
 
Måste iallafall städa ikväll för Johanna, Fredrik & Pernilla kommer imorgon!
Ååh jag som bara vill ligga här och helst utav allt somna nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0