HOLLER by RNF

Mina kära idoler, sveriges & världens house prinsessor släpper nytt igen.

Dock så måste jag få säga att jag blev rätt besivken, igen. Har inte lagt ut deras nya "Candy love" här på bloggen än eftersom jag blev så sjukt besviken. Vart är house musiken??

Taggade till då denna nya HOLLER skulle komma ut idag, och näeee. Blev lika jävla besviken.
Försöker att stitta och nöta låten så jag kanske kan börja tycka om den lika mycket som jag tycker om deras andra låtar, men det kommer inga sick drops eller finns inget bra beat alls. Hoppas de kan göra någon remix på de nya låtarna så de är spelningsbara på Brännbollsyran. Detta går inte att dansa till vafan?? Nästan så att jag placerar de nya låtarna på min "Sov lista" på spotify, så lugn är dom typ. 
Nä, är riktigt besviken. Får väl fortsätta nöta de gamla FÖRBANNAT BRA låtarna.
Klicka på bilden för att lyssna på nya HOLLER by RNF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0