Fredag

Det har varit en sjuk vecka, jag har knappt haft tid till att äta..
Det värsta denna vecka var då vi red ut i skogen i förrigår min kompis ramlade av hennes galopphäst och han skenade iväg ut på storvägen. Det var så nära att han blev påkörd det var tur polisen var så snabb med att gå ut med det i radion och stänga av vägen. Vägen var nästan så stor som e4an..
Han fick sy ett stygn, ett stygn mot att bli påkörd. Det är änglavakt..

Livet just nu känns så jävla bra, visst det är jobbigt att vara så långt hemifrån och det finns många bitches här. Men trots det har jag hittat många andra riktigt bra vänner som jag känner mig bekväm att umgås med och jag trivs så bra tillsammans med dom!!

Ikväll åker jag med mitt lilla gäng till Malmö, där är malmöfestivalen och gissa vilka fler som ska dit???
Jo självaste Rebecca & Fiona 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0