Älskade sovmorgon

Skolan för mig börjar inte för ens klockan 11. Så jäkla skönt alltså.
Dock kan jag inte sova länge än 8, men vad gör det? Jag har sovit 10 timmar i natt och nu kan jag bara ligga här och chilla istället! 
 
Helgens planer då? Ja... Inga som helst planer för ikväll iallafall.... Imorgon får vi se om det kanske blir ridhuset! Tanken var att jag skulle hoppträna Cosmo, men jag vet inte om jag vill... Känner mig inte taggad och sedan så har det blivit så sjukt mycket hoppträning för oss på sistione. Vill inte trötta ut honom. Så jag får se om kanske Bella får följa med, sedan skulle Mosse med också. Annie får rida i ridhus för första gången!
Senare emot kvällen blir det kanske lite tjej häng med Matilda & Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0