Animo Nottingham


Dessa ridbyxor måste nog vara de snyggaste som existerar!
Jag har kollat på dem en lång stund och funderat över om jag ska klicka hem dem eller inte, jag har faktiskt bara ETT PAR ridbyxor som jag använder... Så jag behöver verkligen ett par nya...

Det jag undrade över var ifall någon vet hur Animo är storleken (jag vet ju att det är italienska storlekar så man bör gå upp 2 storlekar) men tänkte mer på om dem är stretchiga osv så man kan ha en mindre storlek? Eller om det är riktigt jeans tyg så man liksom får ont i magen utav att ha en mindre byxa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.charlies.nu/marken/animo/nottingham-ridbyxa-denim-animo.html

Vanliga storlekar :)

2014-02-18 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0