Anmäld till tävling

Nu är jag och Cosmo anmäld till tävling nästa helg i Ume! Så himla roligt! Det är min första lokala någonsin & Cosmos också. 
Dock rider vi bara en klass då det bara fanns en hästklass per dag, 100 cm på lördag & 110 på söndag. Kände inte för att rida 110 än, så det blir bara 100 cm.

Har väntat på att få anmäla mig i flera veckor men min licens har aldrig blivit godkänd, idag var sista anmälningsdagen och det stängde klockan 18.00 så jag hade lite panik där ett tag så det var mycket tjat på min klubb som äntligen fick tummen ur tio minuter innan så jag kunde anmäla!

Kommentarer
Postat av: ♡

Jag tror sofia ha starta 1m en gång förr men han vart stressad
Över alla hästar o så o gick omkull på framhoppningen i landningen efter oxern :) så hon skippade tävlingsdelen tills han skull mogna lite :*

2014-02-12 @ 07:32:58
Postat av: Sandra

Så kul! Jag hade tänkt åka men jag sket i det, lycka till och rid skiten ur alla!

2014-02-12 @ 10:10:07
URL: http://www.skellefteaekipage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0