Dödligt trött


Måndag, vem är inte trött? Höll inte på att få mig upp ur sängen imorse men jag släpade mig till bussen iallafall och krigade mig igenom skoldagen... Det var tungt men klockan slog äntligen 15.40 så jag fick åka hem.
Dagens hästar? Bara Bella, det är nog med att försöka få sig ut i stallet & upp på EN häst när man är så här trött! Sedan så har Cosmo inte fått på sig några snösulor än och det är ju som sagt klobbsnö ute så det är inte ens värt att testa rida. Hovis kommer på Onsdag så Cosmo får stå tills dess.
Två provridningar är inbokade på Bella i helgen, så jag ska försöka hålla igång henne hela veckan så hon håller sig i skinnet någorlunda iallafall under provridningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0