En dag kvar till lov

Idag hade vi den årliga friluftsdagen på skolan, såklart ska det vara en dag innan lovet och man känner sig lite krasslig. Stannade hemma istället för att åka till bygdsiljumbacken, vill inte vara sjuk under lovet så jag passar på att ta en liten vilodag nu när jag ändå inte har några lektioner.

Torsdag hade vi även landat på idag, så ja det vankas alltså hoppträning för mig och Cossi ikväll. Det kommer bli roligt. Har inte så höga förväntningar på att min tränare kommer låta oss hoppa så mycket, med tanke på att hon tyckte att jag skulle hoppa ner honom (höjdmässigt) efter tävlingen som var förra veckan.
Vet inte riktigt vad jag känner för det, vill inte börja backa med honom nu när det går så pass bra för oss på träningarna. Det enda som behöv att göras är att skapa lite tävlingsrutin och ge fan på att han ska ha rätt galopp.
Men vi får väl helt enkelt se..

Nu ska jag plugga lite inför det stora provet vi har imorgon i SO.. Wish me luck...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0