kortdags onsdag

Väst H&M 150:-

Igår så åkte jag in till stan med Matilda igen fyndade denna väst på rean som jag invigde i stallet idag.
Slutade tidigt så hann med riktigt mycket. Cosmo var helt tokig som hade stått i två dagar. Han drog riktiga rackabajsare efter att ha hoppat över en snövall... Var nära på att flyga faktiskt, men är man batman så är man...
Nä men satt barbacka, kan lova att jag hade stupat direkt ifall jag satt i en sadel.
Hann även med en lektion för Mosse & Annie vilket gick strålande. 
Sedan vart det helt plötsligt middagstid och sedan dess har jag legat i sängen och myst. 

Imorgon är det hoppträning som gäller, ska bli riktigt roligt faktiskt. Dock så kommer det nog bli ganska stressigt då hovslagaren ska komma innan och verka Cosmo.. Men det ska nog gå bra ändå hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0