Tävlings dags

Godmorgon på er! 
At the moment så har jag mina stövlar på mig som mamma håller på att putsa... Hahah alltså lyxen där!!

Fredagskvällen spenderades i stallet till ungefär 12 tiden med smörjning utav utrustningen och frisering på Cosmo. Han ser nu riktigt proffis ut nu!
Hela morgonen har jag fortsatt med packning och annat grejs i stallet som ska fixas så nu har jag lite ledig tid innan Sandra kommer hit. Hon ska följa med till Umeå och hjälpa till. Hur kul som helst!

Om ungefär en halvtimme ska Cosmo knoppas, wish me luck... Har provknoppat Kozca en gång i hela mitt liv så vi får väl se hur de går... Är typ mer nervös över det än över själva tävlingen, HAHA!

Tävlingstopp John Witaker 349:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0