06.30

Det har varit än lång dag, äntligen ligger jag i sängen...

Började dagen med ett försök till ett dressyr pass med Cosmo på ridplanen, men det var helt omöjligt. Han var galen! Han bara studsade omkring och galopperade på stället och hade igen som helst fokus på mig. Men som jag sagt tidigare så värderar jag energi till 100% så han fick helt enkelt busa istället. Känner inte för att börja bråka med honom och tvinga han till arbete, sån är inte jag. Då kan man istället låta dom få springa och göra några bocksprång och sedan brukar dom vara lite mer fokuserade. Men jag arbetade som sagt ingenting idag utan han fick busa och ha roligt sedan så gav jag mig. 
Sedan så åkte även Symfonie till Umeå, hemmet var helt okej så ingen mer att säga om det! 

Kvällen spenderades i ridhuset med 4 lösa bus-sugna hundar, sedan bar det av hemåt. 

Klockan är ställd på halv 7, grejerna packade... Imorgon blir det träning med Cosmo för Lotta Sjöberg f.d Schultz!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0