Fredag!

Sovmorgon & kortdag idag, kunde inte bli så mycket bättre! Eller jofan, det är fredag vilket gör allt helt perfekt. 
Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt. ...Fast varje gång jag har skrivit att jag ska vara hemma och ta det lugnt en helgkväll så har det alltid slutat med att jag har åkt någonstans och röjjt... Typiskt mig ;)

Orkar inte rida idag. Shit vilken latis jag är, men jag orkar verkligen inte idag. Får jätte dåligt samvete, men det har typ kommit cp mycke snö inatt och Cosmo har ändå inga sulor... 
Men ska hur som helst ta in honom lite senare så ska han få sitt foder. Han har just börjat med ett protein foder så vi får väl se om han blir biff snart. HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0