Påväg hem

Det blev en kort vistelse hemma hos Pernilla, men 99% av tiden var vi dubbelvikta av asgarv. Denna person får mig att må så himla bra alltså! 

Vi har till och med hunnit smida lite planer inför Brännbollsyran 2014 som är ändå 5 månader bort. Men har man roligt så går tiden fort så jag får se till att ha de så roligt som möjligt så kanske vi snart redan är i Umeå och dansar röven av oss till bra musik. TAGGA!!

När jag och Pernilla ses igen har jag ingen blekaste aning om... Hoppas det hinner bli någon gång innan Yran. 
Har ju faktiskt inte träffat Pernilla sedan i somras, shame on us.. Dock så har vi typ haft kontakt med varandra varendaste dag. Hehe

Den nya ponnyn står i transporten just nu. Tänkte fota honom lite imorgon om vädret tillåter! 
Nu vill jag bara att resan går fort så jag får komma in i stallet och mysa med honom<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0