Pizza Friday!


En dag som denna sitter en pizza så jädrans bra alltså! Är ganska utmattad efter denna jobbiga skolvecka så jag vet inte vad jag ids göra ikväll. Det var tänkt att jag skulle åka till Burträsk och umgås med lite folk men det vet jag inte om jag orkar göra faktiskt...
Sedan så tyckte Emma att jag skulle åka till ridhuset med någon häst och trimma dressyr, men det var mamma för trött för att göra. Eftersom att det är hon som är chaffisen så styr hon ju lite över när jag ska åka dit osv. Så det får bli en annan gång helt enkelt!

Förresten, så himla grymma ni har blivit på att börja kommentera. Blir så himla glad! Fortsätt gärna med det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0