Tisdag

Först vill jag bara säga att ni är grymma som håller statisiken på plats trots att jag inte bloggat som jag ska de senaste dagarna. 

Jag känner mig mycket bättre idag faktiskt, ville inte åka tills skolan idag egentligen men jag tog mig i kragen och satte mig på bussen ändå. Kanske var det gröten imorse som gjorde att jag pallade gå klart alla lektioner istället för att åka hem?

Cosmo stog igår och jag vet inte om jag orkar ta ut honom idag heller.. Det är kolsvart ute och vi har inte fått upp någon lampa än vad jag vet... 
Dock så brukar jag inte vara den lata av mig när det kommer till träning så jag får ganska dåligt samvete ifall att jag låter honom stå idag igen. Eller är det bara mänskligt? Nä fuck that, Cosmo ska ut.
 
Senare hade jag tänkt att kasta in ett litet inlägg om mina gymnasie tankar osv. Kika in då för jag vill mer än gärna höra vad ni tycker om mina idéer. Kommer troligtvis att söka imorgon, så ni måste kolla ikväll!!
 
Nu ska jag ut i stallet och ge Cosmo massor utav mat och sedan trimma i mörkret lite, Suck på mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0