Titta vem som fått bli naken

Äntligen är björnpälsen väck! 
Emma hjälpte mig att raka honom, och jag har aldrig varit med om att Cosmo stått så stilla. Han verkade själv tycka att det var riktigt skönt att få bli naken. Jag rakade ena sidan på honom, det är första gången jag rakar någonsin så det vart lite snett och sådär, Cosmo vart även otålig i slutet eftersom han har stått i nästan 2 timmar så jag hade ingen möjlighet att fixa till de som vart knasigt på min sida. Så nu får han vara lite sen och hackig på ena sidan. Huvudsaken är iallafall att han inte behöver plågas i ridhuset nu längre!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack!!Du och Cosmo är också super fina tsm!! <3

2014-01-15 @ 13:16:04
URL: http://ponnygruppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0