Torsdags träning

Träning på schemat idag inför Hanna. Lite sådär extra glad över att det var hoppning!
Träningen gick sådär, Cosmo var duktig och gjorde det jag bad om (som han alltid gör) men det var bara något som inte kändes bra. Filmerna såg förjävliga ut och näe det kändes bara inte sådär bra som det brukar. 
Dock fick jag till Cosmos position på huvudet idag, yey. Han krullar ju sig väldigt gärna men idag släppte jag efter mer på tyglarna och styrde mer benen vilket fick upp huvudet på honom bättre och det gick bättre att lägga han på hinderna! 

Men som sagt så var det något som inte kändes bra. Men det kan inte alltid kännas bra så jag får väl bara tagga till lite till nästa gång i stället och skärpa till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0