Vi syns imorgon kära dagbok

Har ridit något dressyr pass i manegen på SRK med Cosmo sedan så åkte även Brunisen med så han var igång i kanske en halv timme sedan var han trött. Kul att "lillen också får komma med och göra något.. Lillen kanske inte var de rätta namnet för honom då han är liksom "några" kilon överviktig, men han är ju våran lilla bebis ändå.

Klockan börjar rinna iväg. Har ett prov imorgon som jag kommer få ett fet jävla F på eftersom jag inte ens vet vad provet handlar om, eller jo hjärnan var det ju men... Sen då??
Aja tröst äter lite chocklad just nu och förbereder mig inför mitt första F här i Burträsk. Helvetets satan... PANIK! 

Sedan så ska jag även till tandläkaren imorgonbitti. Satan vilket oflyt... Fast har egentligen inte något som helst problem med att gå till tandläkaren. Jag tycker det är jävligt skönt faktiskt!
Brukar störa mig jätte mycket på tandläkarrädda personer, jag menar... Man är ju så jävla fräsch i käften när man kommer där ifrån och det är ju verkligen en jätte härlig känsla...?
Däremot har ju jag en BIG frisörskräck men det är en annan femma. Det är liksom ens rapunzel-hår som ska ramla ner till backen och då förbereder man sig för att väntar i år på att det ska växa ut igen?!

Nä godnatt nu Onsdag, vi syns imorgon kära "dagbok"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0