Bada med hästar

Är inte det ett utav de myigaste med sommaren? 
Drog med oss Cosmo & Brunis och badade i havet i Bure tidigare idag och det var bara så skönt!
Vädret denna sommaren har varit helt SICK, varmt hela tiden och jag klagar inte!

Det var första gången Cosmo badade, antar jag. För han tyckte det var rikigt läskigt ibörjan men började slappna av mer och mer. 
Dock så blev han jätte rädd då en sten råkade ta i honom så han ställde sig upp och jag flög av. Jag var inte beredd i överhuvudtaget så jag hamnade i vattnet. Mjuk landning men man blir ju nervös att hästarna ska råka trampa på en.. 
Cosmo sprang runt i ren panik ganska länge tills han lugnade ner sig..
Sedan gick det ganska bra att bada igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0