Full rulle

Uppe hela nätterna sover halva dagarna, det är så det ser just nu iallafall. Saker och ting börjar bli lite roligare, vet inte men just nu skulle jag vilja stanna tiden, just NU mår jag bra. 

Har nu på senare tid börjat komma en person väldigt nära, en person jag mår väldigt bra utav att umgås med. Vi har umgåts nästan varje dag nu!
Det är en person som jag kommer sakna väääääldigt mycket då jag flyttar till skåne, för vet ni vad??? Jag kom in i Svedala och kommer alltså till 100% att flytta till skåne i slutet utav sommaren och börja på SRG svedala. Jag och Cosmo är taggade!!
 
IDAG har jag och Cosmo hopptränat för Erica Cox, det var verkligen ett tag sedan vi hopptränade för någon så det gick lite sisådär. Cosmo var helt Crazy bananas i början och han trodde att han var en bockmaskin efter varje hinder men sedan så ställde han sig och kissade i typ 5 minuter och då lugnade bockningarna ner sig och han kunde koncentrera sig.

Hoppning är en färskvara och det märktes veeeerkligen idag. Shit, tyckte att en 100-110 bana kändes som 120. 
Men Cosmo hoppade jävligt bra, bilder kommer sen, Sandra fotade! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0