snabbt inlägg

Onsdag, gud vad jag längtat efter denna dag!! 
I nästan en månad har jag varit här nere i Ullånger (som ligger strax nedanför Övik) och jobbat och idag får jag äntligen åka hem till mina hästar! Snacka om lycka!!
Det löste sig halvt med Cosmo-problemet. Han fick stå kvar hemma men Bellas medryttare Alva red honom lite grann så han fick iallafall röra på sig lite..
Han hade skött sig, men som jag vet så är han ett litet busför. Eller snarare sagt ett jävligt stort busfrö med diamanter i ögonen.

Jag hade turen att Peder som jobbar också här på hotellet (hans familj äger de eller vad jag ska säga) skulle upp till PDOL (festival i piteå) och jobba som ordningsvakt i helgen så jag kommer samåka med honom upp. Sikken tur jag har. 

Längtan efter att få kliva ur bilen om några timmar och skrika mina hästars namn ut i hagen är enorm. 
Känslan när de springer emot en är total och de är då jag inser att de har saknat mig lika mycket som jag saknat dem! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu vilken fin bild!:D
Gu va skönt atte löste sig me poan!

2014-07-23 @ 23:35:03
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0