Söndag

Halloj allihopa!
Det blir tyvärr inte så mycke till bloggning nu när jag är här nere i Ullånger och jobbar, för det första har jag inte tid och sedan till det andra så finns det nästan inget att berätta om då det enda jag gör i princip är att jobba.

Fast näää.. Det var ju heller inte så sant. Vi har gjort rätt mycket när jag tänker efter..
 
Hela veckan har bjudit på suuuuper väder, vaknat upp på hotellrummet efter en jobbnatt nere i resturangen sedan så har vi (jag & pernilla) packat ner handdukar och åkt ner till stranden.
I torsdags, mitt i hettan så spontan lånade jag en ponny (Munsboro Ennistymon) utav några bekanta och åkte iväg på träning. Jag tränade inför en helt ny tränare med en helt ny häst vilket var lika roligt som nyttigt. 
Tränaren Sara Nilsson föll mig i smaken diiirekt, gosh. Efter träningen sa jag bara, henne vill jag ta med mig till Skåne. Wihhoo alltså!
Träning igen nu på torsdag, om allt går som planerat. Sååå taggad!!!

Igår kväll partajade vi, vart har jag ingenaning om. Men vi hade det trevligt, dock så måste jag bara få säga HERREGUD hur folk kan bete sig??? Helt chockad..

En ny jobbvecka är planerad, varje kväll ska jag servera från 17 til 22 om jag minns rätt. Inte alls många timmar. Men kan inte göra så mycket åt saken... Sedan så blir det hemgång veckan efter det på onsdag troligtvis, sedan dröjer det läääänge innan jag ser detta ställe igen. (ingen negativton) syftade mer på att jag flyttar till Skåne som sagt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0