1:a maj 2014

Hade en sååå trevlig valborgsmässoafton igår, kom hem relativt tidigt vid 12 kanske, nykter och med ett leende på läpparna.
Hade mer än gärna stannat kvar längre, men blev så trött i slutet så det var lika bra att åka hem. 

Vi var ett gäng på 9 stycken som först åt middag i stan på Tatung, sedan så åkte vi till långviken som bara är någon mil hem ifrån mig och bastade.
 
Idag har jag iallafall varit i staden och köpt lite behövligheter såsom foder till Cosmo, även ett nytt bett i gummi och lite annat jocks.
 
Förövrigt så håller vår katt på att föda, blää säger jag. Tycker inte om katter och är väldigt äckel-magad utav mig så kommer nog inte att våga kolla på råttorna som ploppar ut, än iallafall. 
Vet inte ens om jag kommer klara av att äta middag idag, hann se lite blod på svansen.. Uäääk... 
Nä men jag mår bara så illa av att tänka på det...
 
Snart ska jag ut och rida Cosmo iallafall, vi får se om Lina kanske får någon bild!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla trevligt vi hade! tack för en fin kväll <3

2014-05-01 @ 20:06:24
URL: http://www.skellefteaekipage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0