"Bästa företaget"

Ja, det kom ju faktiskt några stycken på min lilla ridskola, det har varit jätte roligt och det är absolut något som jag kommer att göra fler gånger!
 
På skolan, alltså min vanliga skola så skulle vi göra en powerpoint och redovisa om sitt företag för ALLA nior i hela skolan. Det fanns även en jury, så man kunde alltså vinna!
jag var så sjukt nervör och just nu vill jag bara gräva ner mig underjorden... Jag fick ingen luft då jag väl stog där framme så jag fick nästan inte fram hela meningar.. å fyfan, det var hemskt.

Men trots det så vann jag faktiskt, såå roligt! Jag vann titeln som bästa företageet!

Jag hade alltså de bästa företaget utav alla nior, ett företag som går att satsa på och har en framtid. Tror de var något sånt som dom sa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0