GLAD

Började med att försova mig imorse, dock gjorde det inte så mycket eftersom vi var lediga till på onsdag.. Meeeeen, åkte till skolan ändå???, hade en rest att göra... Missade ett nationellt prov i Engelska för flera veckor sedan så åkte till skolan vid 10 tiden idag och gjorde klart mitt sista nationella prov, hellergud så skönt!

Nu är vi nära skolavslutningen, mitt sista år i grundskolan och jag har bara några få dagar kvar... Känns helt sjukt och jag har inte förstått det än... Vet inte om jag riktigt vill sluta grundskolan än... Men det är väl bäst för jag ser fram emot denna sommar sååå mycket..

Tror mest den kommer att bestå utav fest & massssor utav träning. Förra sommaren hann jag inte med så mycket träning eftersom jag jobbade rätt mycket, då vi inte jobbade så sovde vi igen de timmar som bestått utav simmande i den täta dimman, de vill säga att vi festade nätterna långa jobbade hela dagarna och ingen tid gick åt till ridning utan det var sovtimmar.. Ibland iallafall, ganska ofta...
MAGISK sommar 2013, och det kommer bli mycket svårt att slå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0