Min älskade Cosmo

Dagen på skolan har varit både rolig och riktigt jobbig, startade dagen med att glömma telefonen i pappas bil (trodde jag) men när matilda fick ett SMS ifrån min telefon att någon hittat den på en väg så förstog jag att jag hade tappat telefonen istället för att glömma den i pappas bil... Snälla människor&ärliga människor som faktiskt hör av sig till mina kontakter att de hittat telefonen istället för att ta den själv.. Dock tror jag ingen skulle vilja ha min telefon så förskräcklig den ser ut just nu.. tappade den i golvet i förrigår, vad brukar man säga till krossade Iphones? Jo, äppelmos...

Sedan så hade vi nationella i ungefär 2 timmar, SO/religon.. Dööö så jobbigt. Men det gick ganska bra hoppas jag. Är ändå inte så nervös längre... Tar inte skolan på lika stort allvar just nu, det är bara några veckor kvar och jag är så sjuuuukt skolless. 

Sedan så avslutade vi skoldagen med tårar som tryckte bakom mina ögon.. Jobbigt med en så speciell klass ibland. Allt folk kan bli så inne i en fotbollsmatch att de enda som spelar någon roll är att de själva får bollen på deras fötter, sedan så spelar det ingen roll om de måste göra illa någon för att få bollen just där, på deras egna fötter.
Idag så blev jag utpekad, som många andra gånger... Hör en person från de motsatta laget berömma deras medspelare som enkomt sparkar och puttar mig i ryggen för att få mig ner på marken. Hör och häpna, det är killar vi snackar om. Vi är väl inga muslimer? Män gör inte illa tjejer, det ska väl vara inprintat i skallen. Nä fy va lågt, kan lova att han fick tillbaka en fet jävla tackling så han flög.

Iallafall, igår åkte jag iallafall på träningen. Vi hade banhoppning så kände att jag åker väl ändå även om jag hade bestämt mig för att aldrig åka dit igen. Kände inte som att jag fick någon hjälp med något, som vanligt bestämde mig då för att lyssna på vad som sas till de andra och då provade jag det.
Mycke riktigt, fick då en kommentar att det var den bästa "rundan" jag och Cosmo någonsin gjort. Allt så behövde göras för mig var att vänte på honom, sprången blev MAGISKA. Min häst kan hoppa!!!
 
Här får ni bilder som Lina & Lotta knäppte igår, jag tror Cosmo tyckte hinderna var för låga... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0