Veckan

Uppdateringen har varit sämst men jag har verkligen inte haft något sug till bloggen, även mycket som händer just nu.

Sommaren är påväg vilket betyder -> hagbygge, soft.. eller inte! Lyckades även klämma in en tjejkväll hemma hos Matilda med Alva & Anja. Dagen efter åkte vi in till staden och handlade lite nödvändigheter. 

Dagarna räknas flitigt ner till helgen, yran. Fytusan va roligt!! Minns lyckan när det var så "lite" som "bara" 100 dagar kvar på min app Bigdaylite. Nu är det alltså bara 3 ynka dagar kvar nu, taggad till 100.
 
Staden ska besökas igen med världens bästa Matilda på torsdag, ska fixa mina ögonfransar så dem blir någon millimeter längre och sedan ska jag se till så att jag får lite mera färg på kroppen. Solarium-torsken Ida här!!

Idag red jag Cosmo i halsring för första gången, vilken häst... Världens bästa, behöver jag säga något mer..?
Tränade även lite galopp-byten och vet ni vad? snart sitter dem...!!! Vårt största mål detta år var att galoppbyterna ska sitta då det är en så sjuukt vilktig del, och nu är det jävligt nära. Han har faktiskt bytt några gånger, ösa med beröm kan jag lova!

Imorgon var det tänkt att jag kanske ska åka upp till SRK och hoppträna, Sandra följer förmodligen så det ska bli kuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0