Hemma-fredag

Jag tror febern börjar krypa sig in genom mitt skinn, det är ju rätt kallt ute.. Känns att vintern är här iallafall. 
Snö har vi också, men det kom dock för länge sedan, när jag var nere i Skåne iallafall.
Cosmo kommer väl få sig en chock när han kommer upp hit, hihi.

Iallafall spenderas fredagen hemma ikväll, hemma i Skellefteå.. Shit alltså, när jag tänker efter så var det månader sist jag var hemma en fredag.. Wow.
Stallet har jag inte rört på några dagar, tror det kan vara bra faktiskt.. Jag har ju varit i stallet exakt varenda dag i skåne i några månader så jag tror det kan vara bra som sagt med en lite paus.
I den här åldern som jag är i nu är det lätt att man glider ifrån sitt intresse, och jag vill absolut inte göra det.. 
Det är lätt att jag blir less på att vara i stallet då jag är där för mycket, då känner jag mig bara tvingad och känna sig tvingad till sitt intresse ett dåligt tecken.
 
Nu ska jag iallafall krypa ner under täcket, får inte vara sjuk på måndag som är min första skoldag på Anderstorp i stan. Shiiiit önska mig lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0