Igångsättning

Nu står det igångsättning på Cosmo's schema, och det står "proppfullt" på mitt. Känner mig så sjukt jäkla stressad utav både skola och stallet.
Okej inte riktigt jätte stressad över stallet, men skolan gör mig tokig. Jag har så stört mycket att ta igen nu när jag bytt linje. Den nya linjen jag går just nu är också ett yrkesgymnasium.

Cosmo är hemma nu iallafall, han kom i torsdags med Grens så han har vilat tills idag vilket var behövligt för hans hjärna kanske mindre behövligt då det gällde energin. Det var kul att bli riden idag tyckte Cosmo..
Vi får väl se hur länge jag väntar med att köra honom till SRK, det går nästan inte att rida här hemma då marken har frusit och det är rätt isigt & halt. ÅÅÅh vad jag vill ha ett ridhus, skulle flyga på moln då... 
 

Video från idag 🐴 Nu är det dags att Cosmo blir igångsatt igen, från att i princip vilat i lite mer än en månad. Tack @photo_by_vicky för att du tagit hand om min lilla häst💖

Ett filmklipp publicerat av Ida Hedlund (@afalmo) Nov 11, 2014 at 7:18 PST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0