Cosmo & jag för ungefär ett år sedan



Känner ni igen oss? Detta är alltså hur det helt enkelt såg ut för oss i början. Här hade jag inte ägt honom länge alls. Det kanske inte är prick ett år sedan, men runt 12-11-10 månader sedan.
Han kunde inte galoppera, inte jobba under sig, och han blev bara smalare och smalare. Och hoppa var han inte särskillt bra på, men det tyckte han var roligt. Ja, ni ser ju själva.. Ingenting ser direkt bra ut..

Jag får så ont i magen av att titta på dessa bilder, i den stunden bilderna är tagna tyckte jag Cosmo var super fin. Men hade det varit idag hade jag aldrig köpt honom. Men det är tur att man (läs vi) utvecklas för just nu är han min drömhäst och jag är så stolta över oss.
Nä men den där tiden saknar jag inte i överhuvud taget, så här får ni lite fräschare bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0