Måndag

Då var det måndag igen, förra veckan var riktigt jobbigt. Orkar inte gå in på några detaljer, men har varit rätt nerstämd.
Har spenderat hela helgen med Julia, roligaste helgen på länge faktiskt. Hittade fest i Svedala, (läs nyktert från vår sida!!) stört eller hur. Blev sedan lite shopping under lördagen.

Idag, Måndag, Vilket betyder dressyrträning - Gick väl helt okej, tyckte Cosmo var lite smått lojj trots att han vilat i några dagar.. Men det gick bättre mot slutet då han kom igång mer.

Iallafall åker jag hem nästa vecka på fredag, räknar fan dagar. Blir så skönt att komma hem alltså, gud så taggad jag är. 
Kommer att ha praktik hemma också, så det blir 3 veckor att vara hemma. Har dock inte ringt min praktikplats än men det får jag göra imorgon. 
Nu ska jag se veckans första avsnitt utav Paradise Hotel sedan blir det kudden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0