Ny sadel

förra helgen köpte jag en ny dressyrsadel, det är en Globus Crincle. 
Jag köpte den utan en privatperson i Kristanstad, tjejen som sålde sadeln var snäll och lät mig låna hem sadeln i en vecka för att se hur den passade osv, om den inte gjorde det så skulle jag få lämna tillbaka den. 
Jag red dressyrlektion med den på Cosmo i måndags och den är helt gudomligt skön, jag älskar det av hela mitt hjärta. Den är dock lite sliten och sådär, där av det billiga priset jag köpte den för. Men den passar bra och är så skön att rida i så jag har inga som helst planer på att lämna tillbaka den.

Dock så kan jag ju nu inte rida pga frakturen på armen, men jag längtar verkligen efter att få rida i den igen på min älskade häst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0