Sjukskriven

Jag lovar er, det är svårt att skriva det här inlägget... Jag har ju faktiskt bara en arm att skriva med den andra är kaputt, bruten. Eller ja, inte helt men en fraktur.

Åkte av Cosmo i Torsdags och han trampade mig på armen samt sparkade ut en tand på mig.
Jag mår bra fysiskt ändå, men det gör ont inom mig att kolla i spegeln och se ut som ett fuck med lite sår i ansiktet och en halv tand. Det är jobbigt att känna sig ful, jag vill helst inte le. 
Ibland glömmer jag bort att jag är så ful i munnen så jag får en chock varje gång jag kollar i spegeln, och jag lovar er att det gör ont som fan i hjärtat..

Åkte till tandläkaren igår där förlängde dom min tand bara typ en millimeter och skyddade pulpan med plast eftersom det var öppet och gjorde väldigt ont, nerven sitter ju där.
Min andra tand är lös, den gjorde dem ingenting åt utan jag ska komma tillbaka om 2 veckor så ska dem kolla om den växt fast rätt igen.
Om ca 4 veckor ska jag hem till Skelleftå då ville dem att jag skulle fixa den fula halva tanden där. Det blev tydligen krångligt för skånskatandvården att göra det här eftersom jag är skriven i Skellefteå/Burträsk...

Så ca en månad ska jag gå och känna mig fett jävla ful... Får inte jag ut fett jävla mycet pengar för detta blir jag arg som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0